راهنمای انتخاب رنگ دستگیره

راهنمای انتخاب رنگ دستگیره

راهنمای انتخاب رنگ دستگیره درها

شاید شما یک دستگیره درب کلاسیک و زینتی برای درب ورودی خود بخواهید اما نمی دانید که کدام دستگیره روی درب ورودی آبی تیره شما خوب به نظر می رسد، یا شاید می خواهید دستگیره های مدرن و براق برای کابینت های آشپزخانه خاکستری خود داشته باشید اما مطمئن نیستید که چه رنگی را برای دستگیره انتخاب کنید. .

انتخاب دستگیره مناسب ممکن است دشوارتر از آن چیزی باشد که انتظار داشتید. چه رنگ دستگیره ای درب برای درب های سفید مناسب است؟ بهترین دستگیره درب برای درب بلوط چیست؟ چگونه بفهمیم کدام رنگ با کدام رنگ خوب به نظر می رسد؟

ما اینجا هستیم تا نکاتی را در مورد نحوه بهترین انتخاب رنگ دستگیره در و اینکه چگونه اینها به بهترین وجه با درهای رنگی مختلف جفت می شوند، به شما ارائه دهیم. فرقی نمی کند که به دنبال دستگیره در برای درهای داخلی، دستگیره در برای درهای کابینت، یا دستگیره برای کمد لباس باشید، نکات ما در مورد کار برای هر نوع دری که ممکن است داشته باشید.

 

1. رنگ های سرد را با رنگ های روشن ست کنید.

کروم ساتن، نیکل صیقلی، فولاد ضد زنگ و اسپند کاملاً روی درهای رنگ روشن مانند آبی کودک، خاکستری نقره ای و زرد کم رنگ کار می کنند.

 

2. رنگ های گرم را با رنگ های تیره ست کنید.

برای رنگ‌های عمیق و غنی، مانند آبی سرمه‌ای، سبز خزه‌ای و قرمز بوردو، سخت‌افزار با رنگ گرم بهترین انتخاب است. برنج جلا داده شده روی سبز خزه ای و رزگلد روشن روی آبی سرمه ای، رویایی به نظر می رسد!

 

3. خنثی ها با هر رنگی کار می کنند.

رنگ های چوبی، مشکی و آهنی به عنوان رنگ های خنثی که برای اکثر رنگ ها مناسب است. همین امر در مورد درهای رنگی خنثی مانند سفید، سیاه و چوبی نیز صدق می کند – این درب ها با هر پوشش سخت افزاری رنگی خیره کننده به نظر می رسند.

 

4. قوانین برای شکسته شدن ساخته شده اند.

کابینت های خاکستری آسمانی با دستگیره درهای برنجی می خواهید؟ شاید کابینت های سبز تیره با دستگیره درهای نقره ای؟ آنها نیز می توانند خیره کننده به نظر برسند! اگر احساس ماجراجویی می کنید، با رنگ ها و رنگ های مختلف بازی کنید و ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید!

برای الهام گرفتن، ما تصاویری از نحوه ظاهر متفاوت روکش ها با درهای رنگی مختلف گردآوری کرده ایم.

شهر انتخاب برای رضایت حال مشتریان محترم دستگیره ی کابینت ایلیا را در سبد محصولات خود قرار داده که از تنوع رنگ بسیار عالی برخوردار است به شما کمک خواهد کرد که دستگیره های آشپزخانه خود را با رنگهای مختلف ست کنید.

شما می توانید برای اطلاع از انواع دستگیره ایلیا و قیمتها با ما در تماس باشید.

 

طیف رنگ آبی.

طیف رنگ سبز.

طیف رنگ زرد.

طیف رنگ قرمز.

طیف رنگ خاکستری.

طیف رنگ مشکی.

طیف رنگ سفید.

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.